- Locatie
Louise de Colignyzaal
- Voorzitter
- J.A.M. van Hertum
- Agenda documenten
Uitzending
Agendapunten
-
1
Agendapunten gedeputeerden:
Van der Maas: 3.1, 5 en 6
De Bat: 7, 8 en 9 -
2Vaststellen agenda
-
3
Tijdsplanning totaal: 45 minuten inclusief IPO
-
3.0.1
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen
-
3.1
Afdoeningsvoorstel: informeren
-
3.2
Afdoeningsvoorstel: informeren
-
3.3
Vragen over actuele onderwerpen (vanaf 48 uur voorafgaand aan de commissie) kunnen maximaal in één commissie worden gesteld, mits vooraf gemeld bij de voorzitter. De voorzitter bekijkt dan op welke plaats in de vergaderorde de vragen het best kunnen worden gesteld. De vragen dienen kort en zakelijk te zijn.
Afdoeningsvoorstel: informeren
Vragen van CDA - Hannie Kool over verhuizing RUD.
-
3.4
Deze vragen vóór woensdag 26 maart a.s. om 9.00 uur aanmelden bij de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl
Afdoeningsvoorstel: informeren -
4
Aanmelden voor inspreken tot maximaal een uur vóór aanvang van de vergadering bij de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl
Maximaal 30 minuten inspreekgelegenheid/per inspreker maximaal 5 minuten. De commissie stelt alleen verduidelijkende vragen aan insprekers.
Geen onderlinge commissiediscussie bij dit punt. -
5
Tijdplanning: 45 minuten
Afdoeningsvoorstel: behandelen (controleren/evalueren)
Uw feitelijke (technische) vragen dienen voor dinsdag 25 maart aanstaande, 10.00 uur in het bezit te zijn van de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl.
Er zijn vragen ingediend door de fracties van BBB en PvdD. De antwoorden staan in iBabs.
De rekenkamer heeft over het onderzoek een filmpje gemaakt, te zien via de volgende link: https://youtu.be/okGtWnSQ4sQ. Verzoek aan commissieleden om dit filmpje voor de vergadering te bekijken.
Bijlagen
-
6
Tijdplanning: 45 minuten
Afdoeningsvoorstel: behandelen (kaderstellen)
Uw feitelijke (technische) vragen dienen voor dinsdag 25 maart aanstaande, 10.00 uur in het bezit te zijn van de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl.
Er zijn vragen ingediend door de fracties van BBB, PvdD, D66 en PvdA-GL. De antwoorden staan in iBabs.
Bijlagen
-
7
Tijdplanning: 30 minuten
Afdoeningsvoorstel: behandelen (kaderstellen).
Hierbij betrekken: agendapunt 7.1, brief Auditcommissie van 14 maart 2025 over advies risicomanagementbeleid - 657263
Uw feitelijke (technische) vragen dienen voor dinsdag 25 maart aanstaande, 10.00 uur in het bezit te zijn van de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl.
Bijlagen
-
7.1
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming en betrekken bij Statenvoorstel Risicomanagementbeleid Provincie Zeeland 2025 - 651061
Uw feitelijke (technische) vragen dienen voor dinsdag 25 maart aanstaande, 10.00 uur in het bezit te zijn van de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl.
Bijlagen
-
8
Tijdplanning: 10 minuten
Afdoeningsvoorstel: behandelen (controleren/evalueren).
In deze commissie wordt de risicoparagraaf behandeld. De overige rapportages worden respectievelijk in de commissies Ruimte en Economie besproken.
Uw feitelijke (technische) vragen dienen voor dinsdag 25 maart aanstaande, 10.00 uur in het bezit te zijn van de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl.
Er zijn vragen ingediend door de fracties van PvdD en D66. De antwoorden staan in iBabs.
Bijlagen
-
9
Tijdplanning: 10 minuten
Afdoeningsvoorstel: behandelen (informeren)
Deze brief is ter behandeling teruggevraagd door de fracties van BBB en JA21.
Uw feitelijke (technische) vragen dienen voor dinsdag 25 maart aanstaande, 10.00 uur in het bezit te zijn van de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl.
Er zijn vragen gesteld door de BBB, JA21 en VVD. De antwoorden staan in iBabs.
Bijlagen
-
10
Afdoeningsvoorstel: vaststellen
Wilt u eventuele op- of aanmerkingen voor dinsdag 25 maart, 9.00 uur melden bij de commissiegriffier via me.trimpe@zeeland.nl.Bijlagen
-
11
Tijdsplanning: 5 minuten voor gehele agendapunt
Afdoeningsvoorstel: informeren en instemmen met advies commissietoezegging nr. 42 als afgehandeld te beschouwen en af te voeren.
De overige nummers blijven staan.Bijlagen
-
12Volgende vergadering: vrijdag 23 mei 2025, 9.00 uur
-
13Sluiting
-
100
De commissieleden kunnen in de vergadering aangeven welke van de ter kennisneming geagendeerde stukken zij een volgende keer willen bespreken onder opgave van het doel van de teruggevraagde behandeling
De vragen dienen uiterlijk dinsdag ná de commissievergadering, 10.00 uur, te worden gemeld bij de commissiegriffier -
101
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen
-
102
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen